Längtan

Det finns så mycket man längtar till!
Jag längtar framförallt till Rhodos <3 Det kommer bli äckligt kul faktiskt :D Bara vi 4, stränderna och myset samt fest såklart ;)
Och jag tänkte att jag skulle börja räkna ner lite :) just nu är det 157 dagar 3 timmar och 42 minuter kvar tills vi åker :D
Och just nu sitter mamma, pappa och våran datajocke å pratar om Rhodos, så då blev det lite passande tänkte jag.

Mamma är ju lite orolig över att vi ska dricka och hålla på! Men det är inte det vi är ute efter, utan att ha kul :D
Och så hoppas jag att vårat hotell blir bra :) Det såg najs ut på bilderna så det borde vara najs :)
Dessutom är första inbetalningen helt klar ;D

En sak till jag längtar till nu är min lön och min födelesedag! Förhoppningsvis får jag något jag önskat mig :) Och får jag ingen tv ska jag banne mig köpa en själv! Och får jag ingen DKNY väska ska jag köpa det med! HAHA :D
Man måste ju unna sig själv lite ibland :) Det är mycket viktigt faktiskt!

Inte så mycket mer att säga nu :) mer än att jag ska byta av systerryster på jobbet klockan 16 för att hon inte mår bra, stackarn!

PUSS <3



Kommentarer
Postat av: elin

RHOOODOOOOOOS :D:D Jag längtar så mycket så jag tror att jag kommer dö faktiskt :| :D

Va snäll du är Slampis som byter av syrran!

2009-01-18 @ 16:17:45
URL: http://elinhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0