Tillbaka till kylan

Så var man tillbaka till kylan, fy fan va hemskt det var! Efter en vecka på Teneriffa vill man inte tilbaka hit, haha! :D (BILDER KOMMER) Men samtidigt är det grymt skönt och vara hemma också, har faktiskt saknat alla mina kompisar :) Och snart kommer min Ellen hem också vilket gör det ännu bättre! :D
Första dagen i skolan och kylan på det här året! Fick VG på mitt geografiprovet :) första VGt för Göran :O det är grymt!
Just nu sitter jag och myser med Jenny i hennes säng! Något jag verkligen älskar är att bara sitta och prata med henne! Det är mysigt och vi kommer alltid fram till bra saker! <3

Eftersom att det är nytt år så känner jag att jag på något sätt måste börja om lite :) med lite nyårslöften bland annat... Jag har faktiskt någr tror jag. Men jag kommer dock inte hålla dom, hahah! Jag är för dålig på att hålla sådana löften ^^,

Men nu ska jag inte skriva mer! Ska förbereda mig för att åka iväg och fika med Jenny :D MYYYYYYYYYYS!
Ni får ha det så gött! ;)
Pussar!

Med lite nöje, kan jag säga att det kanske kommer upp något roligt på min blogg snart! Jag tycker i allafall att det ska bli kul, om jag nu genomför det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0