oh yes ;)

Alla kan väl vara sega!
Mycket har hänt på kort tid :) Sandra har hunnit blivit 18 år :D Grattis till dig :)<3
Elin, Jenny, Ellen, Filip, Petra, Adam och jag hade mycket trevligt igår! KORV PÅ STATOIL! alltid bäst ;)
Dessutom så firade vi oss här hemma idag, fick en hel del fina presenter :) Och jag och Petra har börjat samlat på tior :D jag har 31 st hittills och fler ska de bli :D tänkte försöka lägga i minst 1 om dagen ^^ nu hur jag ska lyckas med det får vi se :D

Sen ska våran kära ridgrupp fixa snygga tröjor så att alla matchar alla när vi rider :) det kommer bli mycket najs! :D

Och på måndag ska jag få fina naglar :) hihi

finns inte så mycket mer å säga!
PUSS å GOD NATT ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0