My babys!

Idag har det vart en mycket bra dag :) hihi!
En lång men rolig! På texten håller vi på med tidningar och det går mycket bra för mig :) känner att mitt lilla repotage kommer bli mycket snyggt!
Sen så har vi åkt skridskor idag vilket var över förväntan :) vi hade mycket roligt på isen ;) Jag skulle ju då vilja kalla oss "Stjärnor på is" för det är vad vi är!

Och nu sitter jag hos Jenny med Petra också, vi har det mycket mysigt och pratar gamla minnen och sjunger för full hals! Fy vad tjejer kan ha kul ibland asså :) Lite privat snack blev det självklart också ;) <3
Dr. Love, Nurse Love och Love Patient har det mycket kul! HAHAH <3<3<3
Kan inte fatta att vi har varit vänner i 10 år snart :) I slutet av sommaren firar vi 10 år av vänskap ;) <3

Puss Puss
Love Patient
Dr. Love och Nurse Love hälsar gott här med ;)


Kommentarer
Postat av: Issan

FLER BILDER :D Om du lägger upp dem på face får du INTEEE tagga dem!!!

2009-01-30 @ 07:52:13
Postat av: Denise

Jag ska lägga up pmer på face ;)

2009-01-30 @ 14:41:35
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0