Mördardag!

Upp 7:00, iväg till plugget! Mår dåligt, men går hela dagen ändå för jag vet att det inte är ngon idé å gå hem för då kan jag typ inte jobba. Så direkt efter plugget hem med Filip till en sjukt grinig mor som också haft oturen och blivit smittad av PETRA! Bajsbarn som blir smittad av någon annan skit -,- mutter! Sen var Filip tvungen å åka hem när jag åkte ner till jobbet. Stackarn kommer hit å får inte va kvar :(
Jobb sen hem, SKÖÖÖÖÖÖÖNT <3

Men nu sitter vi båda här, Petra och jag! Vi sitter och googlar namn! :O Vad är det för nån jävla underhållning? :S
Och kollar på fula youtubeklipp är rätt underhållande med ^^ Fan va tråkigt man kan ha det ! HAHA :)

Jag ramla idag!!!!!!! HAHAHAAH i skogen med Filip fast han ramla inte ^^

Nu ska jag plugga karta tills imorrn!
Och imorrn blir det myskväll med älskade Dala, Filip, Philip och Adam <3 :D
Pusssar <3

152 dagar 19 timmar och 24 minuter kvar!!! <3<3<3

 

Skridskor på idrotten nästa vecka! :O

Kommentarer
Postat av: Filip

jag hann nästan ta imot dig innan du dunkade i marken(A)

2009-01-22 @ 21:36:22
URL: http://busking.blogg.se/
Postat av: Hanna

Denise inte snäll bild och får väll be om ursäkt eftersom både jag och sandra vart sjuka ;)

2009-01-23 @ 15:54:50
Postat av: Denise

Hahah vaa :D ni kan väl inte blivit sjuka på en dag ^^ skyll på petra de e hon som e boven :D

2009-01-23 @ 17:03:11
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0