Bra men skumt...

Så var det slut på en vecka till! Veckan har varit bra förutom att jag är sjuk :(
Idag har jag jobbat å tjänat lite slantar ;) Och igår var jag med Tim, det var över ett år sen jag var med honom! Det känndes väldigt skumt måste jag erkänna... En bra men lustig känsla typ, väckte ganska många gamla minnen.

Och idag har jag pratat med Dr. Love!!! Dr. Phil kan ju slänga sig i väggen säger jag bara! Nej, Dr. Love säger jag bara. Dessutom är hon singel! så ni som letar efter en jävel på kärlek kontaktar mig snarast ;)

Ellen och jag har diskuterat vanor idag :D haha våra privat vanor :D hahaha älska oss <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Imorrn blir jag hemma så jag blir frisk nån gång :) det blir skönt! ska jobba på repotaget som jag skriver ;)
Som slut på veckan å detta inlägg lägger jag in en skööön disneylåt ;D haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0