bättre sent än aldrig

Här kommer en årsresumé av 2008!

Januari
Kom hem från Venezuela 5 januari. En mycket trevlig resa! 3 veckor i solen ;)
Fyllde 16! Festade hemma hos Skägg och hade det bra!
Inte så mycket mer av den månaden :)



Februari
Tävlade lite i stallet, kom inte så bra i US-cupen :( (för er som vet vad det är)
Hade den bästa alla hjärtans dag nånsinn tror jag :) Med Elin och Ellen! Kunde inte bli en bättre dag <3
Längtade mest till sommaren den här månaden tror jag ^^,
Hade det bästa sportlovet också! Med Ellen, Elin och Petra såklart! Fy fan va kul vi hade tjejer! :D



Mars
I mars hände det inte speciellt mycket...Vann Km-kval 1 i hoppning på Dilba :)


Inte bild från kvalet :)

April
Mycket ridning på vårterminen brukar det vara! Säkert en hel del fest med men man kan ju inte minnas allt, haha :D
3 plats på Armani i Km-final hoppning!

Men man får ju inte glömma Valborgsmässoafton heller, då hade vi ganska så kul med Cornelia :D inga bilder från den kvällen dock :/



Maj
Hände inget i maj, mamsen å papsen fyllde år :)

Juni
Km-Terräng på Montana, vilket fiasko det blev! Kom inte ens runt :O gick bättre på Pegasus året innan. Plus att nu suger Km-Terräng som egentligen borde heta Km-Fälttävlan! Men dom har ju tagit bort dressyren och hoppningen så att man direkt går till terrängen! Det va ju det som var kul, man skulle ju klara dressyren och hoppningen innan terrängen det är ju det som är hela poängen!

Jag red inte bara jag slutade 1an också, hihi :D Så hade jag ett kort sommarlov typ bara 4 veckor :S jobbade resten vilket sööööög!
Min favoritponny Top Hat  från Finntorp dog också det var inge kul :(
Sista riddagen tisdagen den 10 juni, hade Cindy på terrängbanan mycket kul :D
Py-Lott skulle fyllt 5 år <3

Köpte även 14 schabrak med stallbrudarna tror jag inför Finntorp, hahah alla typ i alla möjliga konstiga färger :O :D Fanny fick vara den bilden ^^,

Bad med flickorna blev det också :) <3



Juli
Åter igen hästar! Åkte till Finntorp för sista året, kanske. Men sista året som ridlägerdeltagare i alla fall! Den 5 åkte vi ner, Fanny, Petra, Jenny, Mini, Jag, Matilda, Jossan och Ludde! haha :D Och jag fick en HÄST! :O det var inte direkt vad jag hade väntat mig. Fick Magic Boy, gamal kille på Finntorp men det gick å rida han med :)

Var på Grönan 2 gånger också! Ena gången med Adam, Alex och Petra och andra gången med Finntorpbrudarna! :)
Lite party med Jenny blev det självklart med :)
Sen jobbade jag typ resten av sommarlovet :/

 

Augusti
En mycket rolig månad! Vi lånade Andreas lägenhet! Det var typ grymt kul :D Jag, Jenny, Erika och Petra hade mycket kul den kvällen och kvällen efter den kvällen blev det mycket roligt igen :D Jenny satt bland annat och mös med den ökände Jonas "Hellis" Hellman! Alltid lika kul och minnas lite roliga saker :D
"Dina visioner är jättefina, Theresias" minns du Jenny?
Började även skolan igen....
Och piercade naveln! haha!

Kväll 1!



Kväll 2!




September
Lite party på helgerna och massa jobb antar jag ^^ mer minns jag inte så mycket av september förutom att Prinskorven fyllde sjuuuuutton! :D

Oktober
Jag kan inte säga mer än att höstlovet vara GALET KUL!!! M07's party och SLAFS på loftet, bättre kunde det ju inte bli :D Och FIVE hahahah!
Bilderna säger nog det mesta ;)




November
Jag vann KM-Dressyr på Armani :D vilket var mycket kul :D kom både etta i kvalet och i finalen :) I kvalet vann jag på Cindy <3
Och vi började träffa hockeypojkarna allt mer :) Men med två nya pojkar nu! Filip och Lager :)
Fast det enda dom gör när vi ses är att kolla på filmen som vi ser på bio eller sitta å spela tv-spel.... ibland brottas dom också!



December
Sista månaden piiiiuh, det har varit lite mycket det här året ändå :)
Men december har också varit bra, mysigt och bra! Jaa så är det :D det blev ett bra år :) och det avslutade vi på Teneriffa när vi kunde suttit i en tolvmanna jacuzzi! :O Fast Teneriffa var faktiskt ganska så najs också, så jag klagar inte på den julklappen :D den va grym!
Julen var mysig hemma hos syrran :) hihi :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

AW! vad fina bilder Denise!!:D

2009-01-08 @ 16:25:09
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: emelie

hihihi jag kommer ihåg kväll 2 :D

2009-01-08 @ 21:19:14
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Turken

mer bilder på ellen tack?

2009-01-24 @ 17:33:38
Postat av: Denise

haha vem e turken ?

2009-01-25 @ 20:43:15
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0