snart, snart :)


Vissa känner sig deppiga under alla hjärtans dag och vissa älskar den! Jag är lite mitt i mellan tror jag :) för jag ska ju"fira" den med mina älskade flickor <3 Så jag kommer definitivt inte att deppa, för vi ska ha superkul :D

Idag är det en fett seg dag! Jag gick upp 06:50 för att börja skolan 8:15 för att kompletera ett spanskaprov. Och nu sitter jag på mammas jobb och segar här tills klockan blir 10:50 för då går bussen till skolan igen :P sen så har jag lektion till 12:35 sen har jag hål till 15:15 och sen slutar jag 16:30! Så min dag kommer att vara fett seg idag, men jag kan i alla fall se fram emot till ridningen :) Det bästa på hela dagen :D och sen kommer Filip till skolan kl.13:00 också :)

Och på söndag blir det mycket kul :D för då är det AIK-DIF (BJ) på hovet :D så jag, Sandra, Erika och Petra ska dit och spana killar ;) men innan ska vi till donken där Sara jobbar och så ska hon ge oss extra mycket pommes frites, haha tjockisar vi e ^^
Hoppas AIK vinner den här gången ;)

Nej nu ska jag vara social med min kära mamma :) Puss å hej <3

Kommentarer
Postat av: diana

jag ska fira med en kompis och sedan ska jag och familjen till en resturang och äta

2009-02-10 @ 14:58:42
URL: http://cheat.blogg.se/
Postat av: frugan

du är min bästaste bästis och fru och jag älskar dig<3 glöm aldrig det!

2009-02-10 @ 20:09:08
Postat av: Anonym

du är min bästaste bästis och fru och jag älskar dig<3 glöm aldrig det!

2009-02-10 @ 20:09:32
Postat av: Sandra

Både lördagen och söndagen kommer bli super roliga! ojojoj vad vi ska spana killar på söndag ;)

2009-02-10 @ 20:10:06
Postat av: Denise

Jag älskar dig så himla mycket också Ellen :) finns ingen bättre! <3<3<3



Jaaa, vi kommer ha grymt kul ;D <3

2009-02-10 @ 22:16:33
URL: http://denpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0