Testa!

Inte så mycket som hänt idag faktiskt mer än att Petra fakka ur å ringde på idrottslektionen och bad mig jobba :S en vad gör man inte för syrran? jag får helt enkelt plugga imorrn :)
För övrigt såg Elin och jag turturduvorna idag igen men vi hörde inte speciellt mycket, vilket var lite tråkigt! Däremot såg vi att Lady stod och väntade på något utanför idrottshallen! Undrar vem?

Har ni prövat att skicka fina mms som man gör på telias hemsida http://noje.telia.se/musik/mmsatelje
Gå in och pröva! Det är faktiskt lite kul :D  bilderna kan bli mycket söta :) jag gjorde en till lilla Dala :) hihihi men jag ska nog göra några fler :D Men testa, testa! Mycket kul :D
Så här kan dom se ut:



Puss på er!  Hoppas eran torsdag har varit bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0