skvaller? :O



Idag har jag haft lite ögon i nacken och har lagt märke till en del saker ;) det finns mycket skvaller och roligheter i våran skola och då tänkte jag varför inte skriva om det?

Dagen har i alla fall vart mycket seg, men inte vare bara jag som la märke till när Mjukisbyxmannen kom och letade efter sin kära No-name-girl. Otur hade han också, hon stod nämligen inte och väntade på honom så han drog iväg. Snabbt efter han dragit hör jag och Elin dörren slås upp från klassrummet brevid oss och No-name-girl springer ut för att hitta Mjukisbyxmannen. Snabbt knappar hon iväg ett sms och springer in igen. Undrar när nästa möte sker? ;)

Fotbollsspeltunering snart, och lag 6y kommer att äga skiten ur resten som deltar!
Vid vårat träningstillfälle igår ville nog Flinet gärna vara med han kom nämligen förbi 3 ggr och kollade till oss!

men vi får väl se om det händer något spännande imorrn ;)
I know you love me! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0