Me like!

Vilken underbar Onsdag det blev idag :) Jag köpte det jag skulle köpa och blev av med en skuld :) nu känns allt bra förutom att jag är pank!
Idag shoppade jag, Petra, Sandra men sen kom även SIbell och Jenny också :) Vi åt foccacia och köpte massa trevliga saker :)
Jag köpte en bandana, ett par rosa mjuka shorts som även Sandra och Petra köpte med och en DKNY väska (äntligen) och en jättesöt top från Bondelid :) Fick en gigantisk kasse till väskan ^^ kändes lite lustigt å preja ner alla med den när vi gick tillbaka till tunnelbanan sen!
Min lön var på 4800 ngt tro jag å jag shoppade för 3200 ungefär räknade jag ut, så jag får inte shoppa mer den här månaden, men det var så värt det!


 

Bandanan och väskan. På bilden är det Nicoles väska :) men jag köpte en likadan (A)



Igår kväll efter ridningen kom Filip och Philip hem till oss för att ta sig en liten semla, då börja Philip berätta en jävla massa sjuka saker :O å jag skojar inte Petra och jag vek oss av skratt! Han är ju verkligen inte smart ibland.
 "Är det mjölk i grädde?" :O

Nu sitter jag och väntar på Jenny som borde komma snart :) <3




 


Philip ;)

Petra och jag har tråkigt på bussen hem ^^



 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

OMg, tjusig väska Denise! :)

2009-02-26 @ 11:01:52
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack :D

2009-02-26 @ 17:25:27
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0