Jag vill ha lön...

Medans vi väntade igår på Mamma och Veronica så gick Petra och jag runt i Ringens butiker och blev suktade av alla fina vårkläder som börjat säljas nu! Det var verkligen hemskt att gå runt å dö och känna att man ville så gärna ha den där toppen men man har ju inga pengar och det är liksom sjukt långt kvar tills lönen kommer också! Men vi har i alla fall pekat ut en hel del kläder på MQ som vi ska köpa :) Jag är ju lite förtjust i Bondelid kläder så självklart har jag hittat vad jag vill ha därifrån ;) Sen hittade vi självklart en massa snyggt från H&M också :D hihi ååh vad jag vill shoppa!
Jag ska shoppa grymt mycket när jag får lön! En sak jag vet att jag ska köpa är i alla fall min efterlängtade DKNY väska :D

Jag stannade ju hemma från skolan idag, känner faktiskt att jag inte mår så bra... Hostar väldigt mycket och nu har även näsan kört igång igen :( Men eftersom att jag har så mycket tid över nu ska jag givetvis uttnytja min dyrbara tid till att plugga geografi så Göran blir glad!

Kläder ifrån Boomerang som Petra och jag nog kommer att köpa ;)
På bild nummer ett, den marinblå koftan med vita ränder.
På bild nummer två, den urgulliga klänningen!
På bild nummer tre, de söta chino shortsen.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är SÅ PÅ att följa med och shoppa med er!! :D:D

2009-02-16 @ 22:17:58
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0