åååååh pusssy!

Tjuuuululuuuuu :)
Varför blir alla dagar så grymt sega? Geografi provet kan ha gått bra idag, förhoppningsvis så gjorde de det! :D Imorrn är det matteprov och jag kommer så faila!  :( yyyyysch!
Klippte mig idag :) blev nog rätt bra antar jag :) hihi :) nästa gång ska jag färga å klippa igen :D aaaaah härligt :)

Imorrn ska jag jobba :P men sen är det ju nästan looooooooooooov, fett skönt :D

Å på lovet ska jag göra massa roliga saker :) Jag ska bland annat vara med Elin Magnusson en dag :) å så ska vi mysa :D Sen hoppas jag på att jag får vara med våra älskade hockeypöjkar :) Dala och Danne spelar i kväll :D så duktiga så :) Dom spelar mot Leksand och just nu står det 3-3 :O hoppas AIK vinner :)

Igår hade vi ridteori och då hade vi mycket kul :) i alla fall innan när vi mocka :D Vi passade på att pussas lite med Kitty :) <3

Nu ska jag fortsätta plugga matte :( å sen soooova :) måste komma upp imorrn för Petra är ju inte hemma! Hon sover hos Sandra inatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0