Ladies Night!

Gud va jag har varit duktig idag! Jag, Frugan och Samah var å gymmade jättelänge idag! Och jag var riktigt saknad, för när jag kollade på mobilen efter så hade jag 5 meddelande, höhö :) Dala jag struntade inte i dina sms bara så du vet :)

Ikväll blir det myspys med många flickor :O Dom jag vet hittills är Elin (såklart!), Ellen,  Jag, Samah, Emma, Alex, Filippa, och då antar jag att Bella ska med också :) Issa hoppas jag kommer :) inga trevligheter utan henne ;)
Tjejmyset kommer äga rum hemma hos Elins pappa på rådmansgatan :) och innan vi drar till henne blir det middag i Kungshallarna :)
Och eftersom att det lär bli sent så sover vi där ;) hihi :D <3

Börjar 15.15 imorrn :D haha, ganska så najs faktiskt ;)

Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0