Fuck Yeah!

Helgen har varit grymt mysig och rolig, började i fredags med bio å hockeypojkar ;) Sen på lördag en mycket mysig alla hjärtans dag middag, och idag söndag en grymt bra match mellan AIK-DIF! med Sandra,Erika och Petra. VI hade det mycket roligt :) Och så vann AIK så det var mycket kul :) första målet efter en minut mycket snyggt, sen så gjorde ju Dala och Danne mål också :D så då blev det ju ännu roligare att kolla :) 4-2 blev det i alla fall ;D men vi hade våra planer i början av matchen eller hur tjejer ;) vi hade nog varit grymma på isen :D
Sen blev det middag med min gudmor och mami å Petra. Vi hade jättetrevligt :)

Nu sitter jag och har fett tråkigt i min säng, är inte på det bästa humöret heller :/ känner mig sviken och nästan helt förstörd... Imorrn blir det ingen bra dag...Kanske rent utav ska vara hemma :( känner mig sjukt deppig och vill bara krypa under jorden..

Hoppas alla haft en underbar helg för det har jag haft! :D
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0