Fettisdagen!

Tisdag igen :D och Elin har sovit över hos oss, mycket mysigt :) Jag låg tydligen och stönade imorse när jag sov :O men Elin tyckte som tur var att det var roligt bara ^^ Var med hockeypojkarna i söndags och lite i måndags :) Idag blir det stallet nästan hela dagen :) i alla fall hela kvällen ;)
 
Sen imorrn blir det SHOPPING!!! :D Jag ska köpa så himla mycket kläder och smink :D ska bli så himla skön och fylla på sin garderob lite! För nu är den ganska tom efter rensningen jag gjorde här om dagen :)

Igår passade Elin, Sandra, Petra och jag på att göra lite semlor, dom blev faktiskt goda :) och vi har 18 st över! Vi gjorde små, så det blev ganska många.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0