blääääääää

Jag har grymt mycket läxor :( det är inte kul! Turism läxa till imorrn, som jag och emelie inte har gjort. Spanska kompletering på tisdag som jag inte kan något till. Etik och livsfrågor läxa till på onsdag. Hjärt å lungräddningsprov på torsdag! Mycket jobbigt! Men sen kommer ju helgen :) först Alla hjärtans dag med flickorna :) sen hockeymatch med Sandra, Erika och Petra :D
Den här veckan har varit jobbig! Massa jobb och annat men nu e det nästan slut. Jag ska jobba imorrn med :P åt Petter, men de e ju pengar ;)

Nu sitter jag och försöker förstå mig på Etik läxan vilket inte går bra :S så jag tänker nog plugga lite spanish nu ;)

Helgen har varit mycket rolig :) <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0