New moon med Sandra å Petra

Var och såg New Moon igår ;) ååh gud va snygga dom är :D 2 hunkar i en film, det kan ju inte bli bättre.
Filmen var jättebra, längtar redan tills nästa kommer :) Man ska väl komma iväg nån gång och se Luftslottets som sprängdes också.

Idag har det varit en kort dag :) skönt! Fick självklart liiiiite mer läxor -,- jag plågas redan av 6 stycken. 2 hemtentor och 2 fotouppgifter som bara är jobbbiga, sen har jag också 2 engelskaläxor, som dessutom ska in imorgon. Så att sitta och lata mig har jag inte tid med tyvärr :P

På onsdag är det julbord på jobbet :) det blir nog kul! Sen på lördag är det luciashowen, den kommer vara superbra ;)

Nu ska jag kasta mig över läxorna!
Puss å hej! ♥


ååh han e så snyyygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0