Lucia

3 advent och Lucia idag :) inte långt kvar till varken jullov eller julafton! Alla julklappar är faktiskt klara nu :) skönt bara en lite detalj kvar till mamma.
Igår var det luciashow i stalltet, det gick helt okej för oss ;) men inget slår nog förra årets! Vi får ta igen det nästa år helt enkelt. Efter det bar det hem och tvätta bort mustachen :S drog sedan till hovet med Sandra, Petra och Emelie och kollade hockey :) Tänk va kul vi kan ha på en läktare ;) choklad över allt :o Efter matchen drog vi hem och pratade hela natten med Adam :)

Gick upp vid 9.00 idag, lämnade Emelie vid bussen och åkte och köpte gran! Lite tidigt kanske? Har gjort halva engelskaläxan och försöker fatta mig på fotoläxan men de går åt helvete...
Ikväll ska jag på bio :) Jag ska se 2012 med Filip, Adam, Philip, Sandra och Petra.

Ett par mysiga UGGs skulle inte sitta helt fel just nu. Får jag inte det i julklapp då köper jag mig det till mig själv i julklapp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0