Julstädat :O


Nu e de juligen, ju-bu-di juligen!

Innan julafton brukar man ju julstäda och det har familjen Eriksson gjort idag, förutom Petra som jobbat hela
dagen. Mitt rum är helt rent nu! Inga dammtussar någonstans ^^ och inte heller några kläder :o för dom har jag tvättat :) och lakanen med... (Ta inte illa upp Jocke, dom skulle ändå tvättas)
Jag har också handlat ännu fler julklapar, det tar aldrig slut känns det som. Har typ 3 pers kvar nu, men dom är inte lika brådskande ^^ tar dom imorrn tror jag :D

Helgen har varit helt okej :) Sandra har sovit över här en massa, men det är ju inte så ovanligt :D det är trevligt att ha henne här! Träffade inte bara Sandra nu i helgen, träffade även Dala, Jocke och Frasse.
Idag är det den 20 december vilket betyder att det är en månad kvar nu till jag och Petra fyller år :D

Nu ska jag plugga lite granna, hoppar en läxa som jag hoppas är onödig! Jag tycker inte den verkar så viktig i alla fall...
Puss å hej ♥


1. Mitt rena lilla rum :D 2. Typ 100 julklappar till barnen Blidén, en kanske är till mig (A) 3. Snöööö! 4. Mer snöööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0