Hoppas på en rolig fredag idag!

Vaknade sent idag :P brukar inte vakna såhär sent faktiskt... Brukar gå upp vid 9 så inte hela dagen försvinner. Ska typ åka till farsta med mamma om en timme :) får skynda mig! Tro ni solen kommer skina hela dan idag då? Ser väl rätt lovande ut tror jag :)

Petra och jag har kommit fram till att vi måste hitta på något roligt ikväll ;P Vi har fan suttit inne rätt många kvällar nu! Och framförallt gått och lagt oss tidigt :O vi brukade ju vara nattugglor förut! Det här är illa och det behöver ändras på.
Ska höra av oss till någon gammal kompis idag, men den ska väl på krogen som alla andra 18-åringar säkert ska.... Men förhoppningsvis inte :) annars letar vi vidare hos våra andra snälla kompisar :) hoppas man orkar hitta på något! Låter som värsta gamlingen som inte orkar göra något... -,-

Ska jobba ikväll också :P men det går snabbt, det är et kort pass :) 16.00-20.20! Sen är jag ju ledig hela helgen :D

Puss och hej! ♥



Man kanske skulle ringa Fru Hagman ikväll? :) ♥ Hoppas du mår bättre ♥
Saknar tiden på Rhodos!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0