Nu börjar allvaret :/

Vad händer egentligen i Tyresö? :S läste på aftonbladet nyss att en man blivit mördad igår kväll här i Tyresö. Det var ju inte längesen som en tjej blev överfallen och nästan mördad hon med.. läskig!

Vad händer idag då? Jo idag ska jag jobba från 17 iofs men ändå :P Sen blir det nog middag med Victor :D
Petra käkar antibiotika för hennes hudinfektion, så hon får varken träna eller göra något typ. Hon spyr av sina tabletter också vilken inte är så roligt ; /
Helgen kommer bara bestå utav jobb :) men de e klirr i kassan de! Det behövs verkligen, fick lönebeskedet igår och det var ingen glad syn! Fick skit lite... visserligen jobbade jag inte mycket i juli men ändå :( Augustilönen måste bli bra, den har jag faktiskt slitit för! Ska ta lite extra tider till om de finns, så jag får en bamselön :D

På fredag efter skolan ska vi hämta horse show biljetter :) Elin, Petra och jag har bokat. Dyrt men kul :D

Sista sommarlovsdagen idag då :( känns lite dystert. Men nu är det sista året :) tror nog de kommer gå rätt fort! ;D

Puss & hej! ♥


Sommar, sommar, sommar!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: A

såg också om mordet, skitläskigt! Btw, tycker vi köper friskiskort såfort alla är friska ;)

2009-08-20 @ 10:51:56
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0