Vi på jobbet!

Kommer till jobbet, plastar in lite knivar åt Dennis på skoj, frågar honom om han vet vad jag gjort idag. Han svarar att jag har bloggat. Blev lite impad på att han gillar min blogg så himla mycket! Han är en trevlig arbetskollega som både Petra och jag gillar! Han är både snabb och snäll! Det är våran Dennis de! En favorit på Arno Livs

Men sen så har vi ju våran härliga Kölen! Bättre mästare får man leta efter! Han är också väldigt snäll och lång. Alltid på topphumör. Det är en självklarhet att man presterar sitt allra bästa när Kölen är chef för kvällen! En hemlighet om Kölen är att han gillar att peta ut mitten av bullarna som ligger kvar efter dagen.  The master på jobbet, de e Kölen de!

Men man får ju inte glömma det bästa på Vi! Tvillingarna är ju helt klart bäst i alla fall! Vi är bäst helt enkelt :)

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

Tack!

Men hej! det var ett tag sen, hur hittade du till bloggen? :P



det är bara bra med mig! Hur är det med dig/er? :)

kramis!

2009-08-22 @ 08:48:38
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0