slit=pengar!

I lördags jobbade jag heeeeela dagen :P de va okej men fan va kunderna hackade på en! Allt va fel. Och allt handlade om saker som jag inte kunde göra något åt heller :S Sen finns det en speciell kund som alltid är sur och alltid kommer med samma gamla burkar och säger att det inte funkar och panta dom! Men för i helvete! Alla andra människor kan panta samma burkar och de funkar jättebra, men inte för henne :S och hon kommer aldrig snällt och frågar om hjälp, nej bitterfitta är tanten säkert dygnet runt...
Sen finns det vissa kunder som är hur snälla som helst :) t.ex Glens (en kompis förra ponny) nya ägare, hon är alltid trevlig och glad. Pratade hästar med henne igår :) sånna kunder får en alltid på bra humör :)

Efter allt slit, kom jag hem och träffade Elin med Petra :) vi hade de trevligt!
Kom hem runt ett igår och somna vid två kanske :P gick upp sex imorse så jag är bajstrött nu verkligen, det kommer bli läggdags för mig tidigt idag i alla fall :) sköööönt!

Idag gick det bra att jobba :) nu får jag i alla fall en bra lön :D haha!
Kollade in på Petra imorse innan jag gick till jobbet, kändes otroligt jobbigt och se henne sova så gott. Hade velat sova jag med :( Hon hade det verkligen jättemysigt där under täcket.

Puss & hej! ♥


Kommentarer
Postat av: A

Haha knasboll! Ofta du utsätter dig för smärta och GÅR IN till syrran när hon sover för att suktas! ;-) Jag är också dötrött, jobbet hela helgen jag med :(

2009-08-23 @ 20:50:31
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0