HAHA!

Hemma nu efter en kort dag i skolan! Den kändes dock skitlång! Fan sista lektionen var rent utav pain in the ass... Kanske för att jag åt lite till lunch också då jag valde den blaskiga fisken och den mjuka potatisen till lunch, några morötter och en knäckebrödsskiva fick även plats på tallriken. Fick i mig ett äpple efter också! Men nu när jag kom hem har jag ju proppat i mig mat :O När ska skolan fatta att maten inte är bra?

Skämde dessutom ut mig i matsalen idag -,- tappade som tur var inte tallriken i alla fall!
Nicole säger "Så vad tycker ni om historian då? Nu måste ni svara ärligt för nu kommer han!"
Jag sitter och kollar på Nicole märker inte att Fredrik vår lärare kommer och slår sig ner bredvid mig.
Jag säger " Jaa, men jag gillar d... AAAAAAAAAAAAH!"
Fattar inte hur jag kunde bli rädd för han :S blev i alla fall skiträdd och skrek och typ kasta mig mot Nicole. Givetvis börjar ju skrattgråta efter denna händelse eftersom att Freppa blev ganska förvånad och tackade för det. Så då satt jag där chippade efter luft och skrattade. Så säger Elin "Gud, va du skrattar hela tiden, du skrattade ju åt något A-H förut också...." den händelsen har jag inte berättat om :P men då började jag skratta ännu mer ^^ Folk måste ju trott att jag va knäpp :P haha! Tappade även gaffeln ^^ Men så är det :P jag skrattar åt det mesta.


Har precis pratat med mammsen, måste ta Petras pass idag :P klart jag ställer upp för min kära syster :) Hon mår ju nämligen inte så bra och ska nu åka och röntga sina lungor! :S Hoppas dom hittar felet den här gången! Jag tror hon har varit hos läkaren typ 8 ggr bara nu på några månader :/  Hon bakade i alla fall goda chokladbollar idag :)




Imorrn efter skolan och efter jobbet blir det avskedfest för Victor! Kommer sakna honom :) Fan han har hjälpt mig mycket! Han kommer iofs hem från Nya Zeeland i januari, men ändå. Det är ju faktiskt ett bra tag tills dess. Han kommer lagom hem till Petra och min födelsedag!

Måste städa lite nu ska ju iväg och jobba snart! :o
Puss & hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0