Försöker få tiden att gå

Hallå, hallå Denises blogg! Sitter här nu helt ensam i huset o har loggat in på Denpans blogg för att göra ett litet inlägg eller något...
Är i allafall hemma från skolan idag för att ja har så jävla ont i benen, rent ut sagt. Det känns ungefär som om någon sitter och eldar på mina benen eller typ äter på dom :S Har ju fått någon konstig jäkla infektion som jag tror denise har skrivit om. Äckligt är det och definitivt helt galet jobbigt då jag knappt kan gå vissa stunder! Men bra ska det bli, snart, för mammi ska prata lite med doktorn idag! hehe.

Bortsett från benen är allt bra. I skolan känns det åtminstone hyffsat bra med den "nya" klassen. Man känner ju i allafall alla, hoppas bara på att hela klassen kan bli mer samspelt så det blir ett bra sista år på gymnasiet. Men förhoppningsvis blir allt bra tror jag :)

Borde väl hitta på något nu men ja vet inte vad jag ska göra... Kommer förmodligen baka något, hehe, kanske kladdkaka..



Saknar Rhodos jätte mycket! Satt och pratade med frugan igår om lite roliga minnen, ooh fy vad roligt vi hade det! Grymt!♥

Hörs senare!! / Petriiiiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0