En vanlig dag på jobbet

Gick till skolan i ösregn idag, håret började ju såklart att korva sig sådär fult som jag inte gillar det. Har en speciell liten korv som jag inte tycker om och den syns tyvärr mest. Jag skulle vilja ha Petras hår. Det böjer sig fint, mitt böjer sig åt fel håll!


Vissa dagar ligger håret bra andra inte, inte just nu för det är nyklippt och luggen är ganska kort! men om den får växa lite blir den snart bra :) här ser ni den, dålig bild men den syns och den går utåt! Bild från förra året.

Hade bra lektioner idag :) gillar att Jesper (min religonlärare) sa att han inte tycker att vi svenskar är blygsamma av oss, för vart någonstans i världen hittar du vuxna människor som leker grodor runt en jättepenis? (midsommarstången med andra ord) Inte på många ställe...Efter skolan så var jag bäst! Jag gick ner och jobbade.. Nu har jag jobbat 11 dagar! Vilket är jättebra! värsta lönen till mig! Får jag en till dag blir det bara bättre.. Blir iofs tröttare men oj vad jag behöver dessa pengar!

Imorrn ska jag städa mitt rum efter skolan. Mamma tvingar mig -,- för att vi ska få gäster på lördag från Helsingborg!
Har lagt till lite musik här på bloggen, hoppas de funkar :S

Vissa har ju då lite kärleksproblem här i livet, inte bara jag.. Utan Norpan också. Han är inte på det bästa humöret just nu. Han har nämligen gjort slut med sin flickvän som han varit tillsammans med i över 1 år : /

♥Norpisch!♥

Puss & hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0