Nu kör vi!

Första riktiga skoldagen idag ^^ haha! började dagen med svenska, Gåsen var såklart på plats! Lika vimsig som vanligt. Gillar inte henne, och hon gillar inte mig. Det blir nog ett bra år med henne. Andra lektionen hade vi Lars i mediaproduktion (foto den här terminen). Han är så rolig! Han är en norrman som skelar jättemycket :D en helt underbar lärare, han kommer definitivt att gilla mig tror jag!
Vi ska fota till gymnasiekatalogen och då ska vi fota olika program och han sa ett sånt roligt exempel idag bara :D
"Om man t.ex ska fota en naturklass, och så kommer man till lektionen och läraren säger: Men på torsdag kanske det passar bättre att du kommer för då ska vi nämligen på utflykt och studera grodyngel!" 
Sen kom Lars på sig själv att naturklasser kanske inte studerar grodyngel på lektionerna och att det inte var det bästa exemplet heller... HAHA! (Kanske inte va exakt dom orden han sa men på ett ungefär)
Kanske bara är jag som tycker att det här är kul! Men det var faktiskt kul när han sa de :D
Jag och Elin sprang runt och fota sedan, blev lite foton på Måns och ekonomerna, blev nog jättebra :) hihi!

Efter skolan åkte jag och Elin och tog en fika :) Sen kom Petra också och joinade oss :)

En liten promenad ikväll tror jag ska sitta fint! Sen blir det film på kanal 9 "Ryktet går" heter den :) blir nog kanon!
Börjar typ 14 imorrn :S en bra och kort dag men ändå, känns lite segt och börja så sent faktiskt...
Puss & hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0