En trevlig lördag!

Blev fler än väntat hemma hos oss igår ^^ Kollade på Herkules och sen satte vi på den bästa filmen som skapats hittills :)  P.S i love you
Fan va jag grina igår, den är så fin. Tänk om man hade en sån man som Gerry är i filmen. Det skulle ju vara guld värt!
Satt där med varsin B&J och bara njöt ;) ♥

Idag kommer i alla fall inte jag att göra speciellt mycket, är trött och vill ta det lugnt bara :P kanske ska läsa lite...
Mami och Papi är med skåningarna i stan och Petra är på jobbet, så jag är själv hemma.
Ska på hockeymatch ikväll med Sandra, Petra och kanske Nicole. Vi skulle höras mer ikväll om de :)

Shoppade igår också :D köpte mig äntligen en plånbok och så ett till skrivhäfte till skolan + ett linne från gina!
Blev en DKNY plånbok i alla fall :) hittade ingen bild på den. Men den matchar väskan bra ;) Vill shoppa mer men nu är pengarna slut :(

Puss & hej! ♥


Linnet som månag har ^^


Kommentarer
Postat av: Kim

hahah "det är inte okej" xD

eller något sånt...

2009-09-01 @ 12:18:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Kim

* this is nothing ^^

2009-09-01 @ 12:19:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0