Roligt i stan!

Är hemma och myser hos Elin just nu :) jobbade innan som sagt. Petra och jag hade oturen att se äckelgubben på tunnelbanan :S ni vet han med genomskinliga byxor, BLÄÄÄÄÄ!

Gick och handlade lite käk när vi väl kom fram till Rådmansgatan, sen på vägen hem fick Elin den stora äran att lyssna på våra drömmar som Petra och jag haft! Petra hade bland annat drömt om att Johan sprang runt i hennes mjukisklänning och svarta tangastring, dessutom drömde hon lite till ^^ jag hade drömt om att jag hade sprungit runt med en hel famn med speciella saker, hade även rekomenderat de flesta till massa personer (jag säger inte vad för jag vet att mamma läser min blogg, och hon ska inte få veta vad jag drömmer om) drömde även lite till om en viss person men det är hemligt! hahah :)

Men i alla fall, det roliga var att Elin och vi gick och skämta.. lite skrek massa olämpliga saker väldigt hööögt! Och när Elin råkad skrika AVSUGNING! så gick vi precis förbi en präst :O kändes inte så bra precis, men det blev galet kul efter :D hahah!

Nu ska vi mysa vidare ;)
Puss och hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0