Mysig tur i stan

Alla dessa ljusa dagar gör mig glad :) idag är det dock inte speciellt ljust ute :P regn bara regn...skulle bli hyffsat väder i helgen stod det på aftonbladet (:
Idag har jag sovmorgon, för jag har ingen textlektion, sköönt! Nästa vecka börjar jag onsdagarna med en 3 timmars lektion : / ingen bra start på dagen. Mina tisdagar är übersköna däremot. Kan bli lite småtråkigt att bara ligga och sova till 13.50 men man kan ju hitta på annat med :P


Som igår :) Jag åkte in till Elin så jag var hos henne runt tio! Gick upp till henne och skrämde henne tydligen :) sen satt jag vid datan medans hon fixade sig :) sen gick vi till Café Noco och skulle beställa lunch/frukost :) Vi käkade american pancakes med choklad, banan och valnötter. Mättande men gott :D
Sen efter det hade vi sjukt mycket tid över klockan var typ 11 tror jag eller något. Så då gick vi på promenad, svängde förbi sturegallerian. Sen gick vi förbi en plats några gånger ^^ Sen gick vi mot Nk för att spana in väskan Elin vill ha! Mycket snygg! Jag spanade på plånböcker, ska köpa en när jag får en bra lön.

Sen blev klockan lite mer och det var dags att åka till skolan, köpte latte på gullmars och mös med den på bussen hihi :)
Hade första psykologilektionen igår och sen ind.val med den konstigaste läraren ever :S gillar inte han riktigt. Jag har valt Engelska C och har verkligen sett fram emot den här kursen. Så får jag en konstig lärare.... hoppas det blir bättre!

Idag har jag religon och idrott sen slutar jag :) ska vänta på Petra sen åker vi hem!
Ha en bra dag!
Puss & hej ♥


Elin med sina pannkakor och mina (jag har ätit lite på dom, såg mycket bätttre ut innan)

Kommentarer
Postat av: A

Fräsch!! Vart ligget Café Noco! VIll också dit! :D

2009-08-26 @ 09:50:37
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0