Minimus :D

Ny vecka idag :) första ridningen imorrn för terminen :D ska bli mycket roligt och komma tillbaka till stallet det behövs :) har saknat hästisarna!
Idag har vi varit med Mini :) var ett tag sen man såg henne hon var dock tvungen att lämna oss tidigt för hon skulle själv iväg och rida :)
Ågesta har tydligen fått in lite nya hästar, bl. a. en ponny som heter Buddah :s hoppas den är fin.

Blev ingen shopping idag, den blir av imorrn istället :) Petra och jag har hittat värsta snygga kepsarna och shortsen! Det blir vår nya outfit inför nästa sommar! ;) Mycket nice!

Jag hoppas pappsen har lust att köra lite med mig sen ikväll :) känner att det behövs! Sen kanske vi ska träffa Malin också :)

Dagen har i alla fall varit helt okej ;)
Puss och hej!


Mini

Kommentarer
Postat av: Mini

Hörru denise kan lätt säga att man diggar bilder,

Nej men jag läste frånb facebook med att alla ska träffas igen snart, så då får ni dras med mig under längre tid, <3

2009-08-12 @ 13:27:24
URL: http://mariaframgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0