Kompani HAAAAALT!

Nu sitter jag här med Tantor, hennes ben är så svullna att inte ens leggingsen följer med längre, hennes kött och blod bullar alltså ut under dom. Dessutom dallrar hennes fötter när hon går ^^ FAN va de e synd om henne hälsar hon! Själv tycker jag att det är kul :)

Igår kväll var vi ju på avskedsfest för Babe! Han var glad och vi hade det trevligt och kul :) träffade på lite kompisar som man inte sett på ett bra tag! Mycket trevligt :)
Hemfärden blev regnig, tog sista tåget från Tippen klockan 00.15! Sen blev det stopp vi donken i slussen med Eric och Hanna också. Eftersom att det öste ner regn, så valde vi att sova över hos Elin :) feeeeeett mys! Sov jättegott!
Påvägen hem blev det även mycket snack om vad den lilla elefantungen i Djungelboken heter :S kom aldrig på det, men däremot kom vi på att vi ska kolla disney ikväll :) haha! typ Oliver och gänget, Skattkammarplaneten etc. Blir nog P.S I love you! också :D

Skåningarna är här och jag måste nog vara lite social. Jag lägger upp bilder från igår senare ikväll när Petras mobil kommer hem. Den är nämligen kvar hos Elin och jag har tyvärr inga bilder... :P

Puss & hej! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0