Händer alltid något på söndagar

Sitter ensam hemma, har precis satt på en tvättmaskin och plockat ur disken :o duktigt av mig :) Mamma och pappa har åkt in till sjukhuset.. För pappa började må dåligt i natt. Så mamma ringde sjukvårdsupplysningen eller va de heter och frågade vad dom skulle göra. Dom fick svaret åk in....  Hoppas allt blir bra med pappsen, så han slipper må så dåligt 

Charlie kommer hit halv fyra, så då är man barnvakt! Ska handla saker till oss så vi kan baka med han imorrn :)
Andreas (min bror) ska tydligen komma och byta bil med oss idag :( känns lite tråkigt nu när man börjat gilla hans :D haha!
Petra är på jobbet så därför är jag helt ensam just nu :P

Igår blev det middag hos Carro, blev ingen grönan :/ det blev försent vid halv fyra tyckte vi. Vi hade planerat att åka in till elva, men icke sa nicke!  Men middagen var supertrevlig i alla fall! :D

Är taggad inför imorrn ^^ Petra och jag ska nämligen börja träna då :) och det behövs verkligen :P Har dessutom börjat äta lite nyttigare. Har minskat brödmängden :O jobbigt läge för oss som älskar bröd!

Alex har kommit hem idag också :) ska nog ringa sen och höra vad dom gjorde för kul nere i Alanya!

Nej nu ska jag väl hitta på något bra! Plugga teori kanske :)
Puss & hej! ♥


Charlie

Carros middag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0