Första skoldagen, börjar med helg!



Så har skolan börjat :) kändes helt okej att komma tillbaka faktiskt :P nu har vi ju så mycket att tänka på, studenten och grejer :) Lika bra och sätta igång i tid tror jag, och det kommer min klass också att göra :) Det här året kommer bli roligt och kort!
Första skoldagen gick snabbt, kom dit 8.30 gick därifrån 9.00 :) var inte så mycket nytt, lite konstiga nya regler däremot... man får inte ta ledigt för semester längre :S illa, får bara åka iväg på loven nu. Efter skolan åkte jag och Elin till globen för att hämta biljetter, sen var klockan 10 :P så Elin och jag åkte hem till henne. Köpte lite bröd och varsinn latte på vägen ^^ gillar verkligen latte, men de ska helst vara mocha latte ^^ Det kommer var min kost nu i vinter :P haha!
Vi satt på Elins balkong och filosoferade lite, var faktiskt fint väder idag, börjar bli sämre nu : / blåsigt!

Får se ifall man går ut ikväll :) blir kanske så. Ska ringa min partypingla efter jobbet ;)

Dags å fixa sig!
Puss & hej så länge ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0