En vän med en bil

Det har hänt mycket den här veckan :o näääe inte så mycket faktiskt, Carro har hunnit tagit körkort! Grattis! Har varit ute med henne och glidit runt i hennes fina lilla bil :) Och bara för det så har ju Petra och jag börjat spana efter en myyyyycket finare bil också, än den vi har! Jag vet faktiskt vilken jag skulle vilja ha ;) den är skitsnygg!

Den här veckan har jag till och med kommit försent till jobbet :S men inte så konstigt när dom ändrar tiderna när man är på semester! Jag var helt hundra på att jag skulle börja fyra igår... Så jag kommer dit fyra. Då står det att jag skulle börjat 11!!!!!!! 11!!!!!!! hur tänkte dom där, jag gick igenom mina tider 2 ggr extra innan jag gick på semester för att vara på den säkra sidan. Illa, men det gjorde tydligen inte så mycket som tur var :)

Nu är det bara 14 dagar kvar till skolan : / igår på min lediga tid så var vi och köpte skolsaker....-,- kändes fan inte bra. Köpte i alla fall ett litet skrivblock, almanacka & penna :P
Saknar Rhodos :( och Elin...

Puss och hej!




Glada fula ungar i en bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0