Bättre!

Kändes hundra gånger bättre idag att stiga upp ur sängen :) sov faktiskt till 12 vilket är ovanligt när jag är sjuk i alla fall :P brukar vakna vid 8-9 då.
Är taggad på att göra något spontant :) men som sagt måste ju bli frisk först! Och det kan ju ta ett tag... Imorrn ska Petra göra test och se ifall det är körtelfeber. Kul att få reda på vad det är för något i alla fall.

Imorrn börjar en ny jobbvecka :/ ska jobba fyra dagar... Tisdag, Torsdag, Lördag och Söndag! Helgen är värst.. Men bäst betald. Det är bara å pina sig igenom det! Sen har jag bokat upp Giesela (min systerdotter) veckan efter, vi ska ut och shoppa och mysa lite jag, hon och Petra :)

Nu ska jag springa och duscha :) Puss och hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0