Bara regn hos mig...

Tråkigt att det bara regnar : / och jag som var sugen på att gå på Grönan, hoppas det är fint väder på lördag för då vill jag dit :D någon som ska med?

Idag har vi inte gjort så mycket gick till centrum för att träffa mamma. Hjälpte henne köpa glass till konfirmanderna. Sen gick vi hem igen Petra och jag.
På måndag har vi bestämt att vi ska börja träna :) Man känner sig lite extra taggad när man har ett mål att nå! Och det har vi ju :) måste se bra ut till studenten ;)

Nu öser det ner som faaaan... undrar vad jag ska hitta på ikväll :P  Petra är på jobbet just nu så jag har bajstråkigt!

Hoppas ni gillar låten nedan! :D själv älskar jag den! Har letat efter den i två veckor nu. Och nu hitta jag den :D är överlycklig! ♥ Klart bästa sommarlåten! ♥♥♥

Puss och hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0