dagens

Och så var veckan slut :) eller i alla fall nästan ;)
Imorrn slutar jag tidigt :) sen ska jag till Dala! och efter det ska jag på tjejmiddag hos Hanna.
Sen är det bara hem och sova så at tjag blir pigg till Km finalen på lördagen :) Och då ska jag ha Dilba! Så det kommer nog att gå kanon ;) hoppas på det i alla fall :)

Idag började dagen med etik & livsfrågor :P vilket var galet tråkigt! Sen fortsatte den med matteprov, som kan ha gått bra. Därefter en lång textlektion och sen idrott. Idrotten har börja bli ett utav mina favoritämnen :O men jag tror att det är för att jag har bra betyg i de ^^
Sen for jag till jobbet efter en kort vistelse hemma.

Händer inte så mycket just nu :P är ganska sugen på att få lön bara ^^
Puss hej så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0