ät bajs!

Norpan har det jäääääätteskönt i Thailand! Bara så alla vet :D

Gårdagen var trevlig :) Jag älskar att Philip gick runt med en tom ölburk hela kvällen och lura alla att han hade svept 10 st! XD Fast han fick ifs fyllda också men de gav han ju bort rätt snabbt ;) Han var väldigt underhållande i alla fall :D
Sen så kunde han köra med Anton hur mycket han ville också, hahah! Det var också skitkul! Philip var klart bäst igår!

Idag har jag jobbat hela dagen, det var inte kul :P
Nu sitter jag med Jonte medans Petra och Sandra springer över till Bjur & co och säger "ät bajs" till dom! Sen ska dom komma tillbaka :P men det kommer väl ta ungefär 30 minuter att säga "ät bajs!" för dom...

Nu ska jag mysa! Puss hej! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Norpish

Japp det har jag :D hoppass de inte snöar för mycket i sthlm bara :D

2009-04-04 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0