:)

Jag uppskattar verkligen ert stöd tjejer :) Ni betyder jättemycket för mig det ska ni veta <3
blev dock lite mycket idag : / vilket var lite jobbigt...

Kort snabb dag idag :) sköönt! slapp dessutom spanskalektionen ;) Men nu måste jag ju plugga en jävla massa :o inte okej ju! Hade inte tackat nej till att åka till stan och shoppat lite eller fixat mina naglar som snart behöver akut vård :P

Kom hem igår från skolan och hörde tjut uppifrån loftet :O Gick upp och hittar Adam på soffan, Dala, Frasse och Jocke i sängen och under dom Petra! Vad hade ni egentligen tänkt å göra med min syster? ;)
Sen for vi till stallet och hade det lika trevligt som vanligt med tjejerna ;) finns alltid något nytt som hänt under veckan som gått! Elin har alltid en härlig historia att berätta ifrån helgen ;)
Red Cindy i alla fall och det gick ganska bra. Hon var grymt snygg i sista galoppen må jag säga ;) då var jag väldigt nöjd med min prestation ;D haha

Såg blåsippor i vitsippor å andra söta blommor idag :)
Men nu ska jag plugga :( och sen lämna in min mobil på lagning :P
Puss hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0