Nu börjar allvaret igen :/

Så var det skola igen :( känner att den här veckan kommer att suga! Även fast det bara är 4 dagar.
Ska i alla fall rida idag och tävla på lördag. Och då måste jag verkligen rida så jag får en placering :P Blir mer taggad inför Km-Fälttävlan sen i maj ;) den kommer bli grym! Vet redan vem jag ska anmäla mig på :) hihi!

Lång dag idag :P slutar halv fem och sen måste jag hem och hämta alla saker och sen åka till stallet med alla saker :P de blir fett jobbigt.

Påsklovet har väl varit bra antar jag :) Måndag-Lördag Vemdalen med familjen Blidén och lördag kväll mös jag med Ellen, Elin och Petra, blev en hel del Rhodos och killsnack :) Söndagen mös jag istället med Sandra, Dala, Philip, Petra och Adam :) det var också jättemysigt! Och igår så slappade jag hela dagen :)
Så jag hade ett ganska bra lov faktiskt :)

Nu ska jag fixa mig i ordning till skolan ;)
Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0