kul, kul!

Imorrn är det fredag å då ska jag ha kuuuuul :D

Jag har blivit mycket dålig på att plugga märker jag :P men jag är verkligen så himla skoltrött och så sugen på sommar så det fungerar inte riktigt längre :S Men nu ska jag verkligen ligga i dom sista veckorna så jag får schyssta slutbetyg ;)

Idag hade jag en väldigt skön dag :) började 8.15 och slutade 11.45! Jätteskönt, sen klockan 14 drog jag in och mötte Jenny på Medis. Var en mycket trevlig pratstund :) <3 Synd att alkisarna kom och förstörde...
Igår var jag med Sandra, Dala och Gozzi inne i stan och sprang runt där. Vi gjorde inte mycket men killarna hade shoppat lite. Sen drog vi från stan och hade mys Petra, Sandra och jag.
I tisdags så var jag "sjuk" behövde vara hemma :) och det var skönt! Red Tango på kvällen sen. Känns lite lustigt att rida häst på ponnylektioner faktiskt, men det var kul ändå :)

Imorrn följer i alla fall kameran med, hoppas jag ;) så då kommer det bilder!

61 dagar kvar!!!<3

Puss å hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0