Framme :D

Äntligen har vi landat :) visserligen för 3 timmar sen ungefär men ändå ;)
Resan var en riktig jävla plåga! Fy fan jag ser inte fram emot hemresan :O
Först så hamnar vi bakom ett gäng snorungar som inte kunde vara tysta eller sitta still! Var väldigt nära ett tag att döda dom små liven...

Sen så pajjar bussen :O elen tog slut och fjädringen pajja. Så vi satt på en skumpande buss i över en timma. Trodde att det var vägen som var fuckad. Men det var det ju inte :P Så vi fick byta buss efter halva resan ungefär. Till en som funkade :) 
Vi skumpa så jävla mycket asså skoja inte :O En tjej slog i huvudet riktigt jävla hårt i taket :O inte okej. Och då börja naturligtvis ungarna att skrika och skratta också. Och samtidigt så sover Petra och jag. Vaknade lite då och då av att man nästa ramla ur sätet :P

Tillslut kom vi i alla fall fram :) och jag ska strax gå å lägga mig! Så jag orkar åka riktigt mycket imorrn ;) Längtar! :D

Puss och hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0