höstmörker

I går red jag Montana (oväntat) å hade en lång dag i skolan! Var i skolan klockan 8.15 för att ha möte med elevrådet å någon människa :S sen hade vi foto med elevrådet och Ellen va inte där :( men det roliga va att två byggare trodde att dom skulle vara med för att dom va ju med i elevrådet, nästa gång bör man nog skriva elevrådsstyrelsen på alla lappar i skolan så dom som är elevrådsrepresentanter fattar att dom inte behöver va med :) Men byggarna stod så gulligt där med på fotot å fatta noll, när allt va klart frågade vår ordförande vad dom egentligen gjorde där. Och då svarade dom att dom va med i elevrådet.. Fel svar, haha :D så vi fick ta en ny bild lite senare och då kom Ellen till fotot också :D jag blev ju då väldigt överlycklig över det! <3
Slutade sedan skolan 17:30 blääääää....

I dag började jag 9.40, Petra och jag hade fight på vägen till skolan, gick och skrek hela vägen. Inge kul.
Hade en trevlig geografi, och sedan mentorstid då vi tog upp saker om våran bal! Vi ska ju tydligen inte få någon p.g.a. att våra förra treor va lite stökiga eller något liknande : /  men vi ska kämpa för att få ha våran bal. Det är ju liksom en utav anledningarna till att man börjar på Tyresö gymnasium. Dom tar bort alla traditioner och det suger! Vi vill ju också uppleva roliga saker och ha roliga minnen ifrån vår skoltid...

Kick-off för ettorna idag! två stand-up komiker kom, Johan Uddenberg och Göran Asaad! Dom var duktiga må jag säga. Johan var ju en Björn kopia kanske. Men jag dömer ingen för att man är lik en viss person :) Roliga va dom i alla fall och jag tror att ettorna uppskattade det! Esteterna var duktiga också, när dom spelade och sjöng. Eric var ju speciellt duktig tycker jag som sjöng Goodbye my lover med James Blunt ensam. Blev nästan tårögd ;) Tjejerna gillade det i alla fall!

Så just nu sitter jag bara å tråkar funderar på att gå ut å springa lite, men jag borde samtidigt plugga... Får se hur jag gör.
Känner mig dessutom jättenere :( Är trött och känner mig ensam! Vill bara krypa ner i sängen..
Ge mig värme i höstmörkret...

En väldigt positiv sak som händer om en vecka är att LÖNEN kommer!!!! Klirr i kassan för de flesta och shopping!

Inget mer å säga just nu, ni får ha det bäst ;)
// Denise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0