Party, Party!

Började kvart över 8 med bråk på spanskan, petra ville ha tillbaka sin skinnjacka men icke sa nicke! aldrig att hon få tillbaka den ska jag behöva se dum ut bara för att hon ska in till stan...
en rätt okej svenska lektion pratade om fittor å horor. Vi skulle skriva om svordomar :P
En lång men geografi lektion fick avsluta dagen, ska börja med ett kartprojekt :S det lär nog bli rätt så jobbigt eftersom att jag inte kommit på än vad jag ska göra! har någon något tips? :)

Nu ska jag bara göra mig i ordning för kvällen och jobbet!
Först jobba sen hem till Jenny och då hitta fest! Är så sugen på party så att det inte är klokt åt det, får väl se om det händer något kul ikväll :)

Bloggar mera senare :)

// Denise <3


Partytrion! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha, den bilden alltså!

2008-09-12 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0