Mjaau!

Härligt att sluta så tidigt idag :D började 8.15 slutade kanske 12 ^^ Hade en tråkig spanska lektion och fíck lite skällningar :S hon måste ogilla mig starkt. Slapp svenska lektion, satt vid datan lite sen gick ja å kolla lite på en film som vår lärare hade satt på. Kort geografi eftersom att vi hade klassfoto idag och jag ser ut som SKIT, hoppas porträtt bilden och elevrådsbilden blir bättre ^^

Nu resten av dagen ska jag slappa, åta god middag och se på film hela kvällen!
Petra ska jobba lite men bara till sju så de går snabbt :)

Förhoppningsvis kommer Emma hit ikväll så Pera å jag slipper vara ensamma med nåra killar om dom nu kommer annars blir det party ikväll!

Ni får ha det bra så länge ;)
// Denise <3


kan inte fatta att jag inte sett sex and the city filmen än! :(

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha! Missuppfattade mening "som vår lärare hade satt på" ^^

2008-09-19 @ 15:44:17
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0