Kartjävel

Just nu sitter jag bara och blir mer irreterad för varje minut som går! Kartjäveln blir ju fan aldrig klar! Jag spyr snart på den!
Men den blir nog rätt fin för jag har ändå lagt ner mycket arbete på den :)
Imorrn blir det lunch i centrum det blir gott :D Och det blir mysigt med tjejerna dessutom !

Igår visade jag Martina att jag faktiskt inte ger upp så lätt! Och hon såg det också vilket gjorde mig glad :)


Martina och Banjo på bilden :)

Jag har anmält mig till KM Dressyr också det blir spännande och se om man kommer med :)
Har önskat:
Cindy <3
Britta
Armani

Vi får väl se vem det blir hade Armani förra året, och då gick det ju bra :D

Nu ska jag fortsätta med min dumma karta!
Puss på er ;)
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0