Just nu...

i stridens hetta sitter jag i biblioteket med Alex som har ont i sina små söta fötter och lyssnar på Emmas ljuva röst smeka telefonens högtalare in i Emils öra på andra sidan! Ellen sitter och pillar med sitt träningsschema som vi ska hålla på att fylla i nu i flera månader!

Idag är det ridning! hoppas jag får någon kulig pony ;)

Herregud! en byggare hoppade nyss på mig och kittlade mig vid min mages sida!

Nej nu ska jag sluta vara så fjollig, fan nu sitter båda E.en och pratar i telefon.
HAHa vår mentor hade fått ett nytt schema till oss och där det stod att hela M07 skulle sluta kvart i åtta på onsdagar! HELL NO!
Men det var bara för dom som fått IG i språk som måste läsa en extra kurs för att få ihop sina poäng, tur för oss som inte fick IG!

Inte så mycket mer att säga ha en fortsatt trevlig dag ;)
// Denise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0