En rejäl nattvandring

Igår hade jag och Petra både tråkigt och kul!
Först på kvällen efter att jag jobbat, hade vi tjejmiddag, jag, mamma, Petra och Carro vi pratade om allt mellan himmel å jord! Gud va kul det var :) Tog även upp diskussionen calle. Och jag, Carro å mamma kom fram till att han borde få en ny chans eftersom att Petra inte riktigt gav honom en. Plus att han e ju faktiskt en väldigt go kille :)

Klockan blev tio å jag ringer Jenny å undrar vad som händer? Det är tydligen chillhemmafest hos henne så vi drar dit, men jag skulle ju upp klockan halv sju idag så vi tänkte bara vara där en kortis. Samtidigt som vi snackar med Jenny börjar Calle höra av sig till Petra å han och hans kompisar vill att vi kommer till Sågen. Men vi drar till Jenny å en person där börjar prata med Calles kompis,  Personen börjar säga att vi e hos jenny men de va ju hemligt eftersom vi tänkte skippa Calle å co. Men vi veknar å drar till Sågen i alla fall. Där var det bara skumt, Calle va konstig typ å han kompisar va trevliga men de va inge kul. Så helt plötsligt ringer telefonen! Ett okänt nummer och det visar sig vara Eric i hockeyklassen, han undrar om vi vill komma hem till Alex å typ chilla. Petra å jag tänker på saken å säger asså de kommer typ ta aslång tid för vi e i Sågen. Nej nej vi hämtar er får jag till svar. A men då e de ju chill så vi drar från Sågen å hamnar på fornudden med massa killar å två tjejer som drog rätt snabbt. Vid de här tillfället var klockan kanske 1 och jag borde vara i säng för länge sen! Men vi stannar kvar å badar jacuzzi å dricker skumpa. Det var verkligen en skum sak den kvällen ofta vi ens går med på att bada :O
Klockan blir tio i tre, och jag känner att nej nu drar vi. Så vi gick i värsta dimman hem. Skoja inte, man kunde knappt se vart man gick. Vi fick sällskap av någon Lorri eller va dom kalla han, fett konstig person men men. VI kommer hem halv fyra. Ca klockan 4 låg ja i sängen å sov. 2 timmars sömn vad var jag fick den natten.
Och inte nog med det, när jag skulle upp så har mamma gömt en väckarklocka någonstans i mitt rum! Och den hitta jag typ efter 5 minuter under min SÄNG. Vem fan stoppar en väckarklocka under sängen?!
Jag kom upp i alla fall och har inte varit speciellt trött idag. De e rätt skönt faktiskt :)

Nu sitte rjag å lyssnar på när Petra pratar telefon. David och jag försöker att hitta en film att se och Petter ville att jag skulle skriva om han så nu gör jag de!
Petter är 20 år och jobbar med mig och Petra på Vi, han är mycket trevlig och social ^^

De får avsluta allt...
Ni får ha de så bra!
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0